Modalitatea de livrare

  • Lifted.ro livrează produsele exclusiv pe teritoriul României. Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul:

  • Fan Courier la adresa de livrare menționată în formular

  • Prin serviciul FANbox

  • SameDay cu livrare în EasyBox

  • SameDay cu livrare în direct la adresă
  • Clientul se obligă să primească comanda sa sau sa desemneze o persoană cu privire la preluarea comenzii de la curier și/sau ridicarea acesteia din lockerul Easybox. Comanda va fi livrata clientului sau persoanei desemnate de client, iar în lipsa acestora curierul este însărcinat de client să predea produsul unei alte terțe persoane aflate în spațiul de la adresa de livrare. În acest ultim caz, clientul își dă expres acordul cu privire la predarea comenzii unei alte terțe persoane aflate la adresa de livrare, presupunându-se că această terță persoană a fost mandatată de către client cu preluarea produsului de la curier.

  • La data livrării comenzii prin Fan Curier, clientul va primi o chitanta de la curierul Fan Courier, care reprezinta dovada faptul ca comanda a fost predată clientului de catre curier

  • Pentru ridicarea comenzii de la EasyBox se va folosi codul QR primit pe email sau codul PIN, iar odată scanat codul QR sau introdus codul PIN la punctul de ridicare, sertarul în care se află produsele tale se va debloca.

  • Clientul se obligă să achite costul livrarii, astfel:

  • Livrare prin Fan Courier – suma de 18 lei pentru comenzii cu o valoare mai mica de 179 de lei, pentru comenzi cu valoare de peste 179 de lei livrarea fiind complet gratuita.

  • Livrare EasyBox – suma de 13 lei pentru comenzii cu o valoare mai mica de 179 de lei, pentru comenzi cu valoare de peste 179 de lei livrarea fiind complet gratuita.

  • Livrare prin SameDay – suma de 20 lei pentru comenzii cu o valoare mai mica de 179 de lei, pentru comenzi cu valoare de peste 179 de lei livrarea fiind complet gratuita.

Termen de livrare

    • Vom incerca mereu se ne incadram într-un termen de 1 până 3 zile lucrătoare, calculat de la data recepționării Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, in general, in zilele de Luni – Vineri între orele 9:00 – 17:00, exceptând zilele sărbătoare legală.

    • Termenul de livrare poate fi influențat de asemenea de factori externi care nu țin de noi, cazuri în care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la încheierea Contractului (denumită în continuare ”Termenul maxim de livrare”).